Marketing

Yangi boshlovchilar uchun elektron tijorat-eMarketing

E-Commerce_eMarketing

1. Kirish

Kursning ochilish bo’limi xaridorlar va sotuvchilar va ularning elektron tijoratdagi o’rniga qaratilgan. Tegishli statistika ikkita asosiy tushunchani ta’kidlaydi: elektron tijorat bozori tez sur’atlar bilan o’sib bormoqda va raqamli xaridorlarning xatti-harakatlarini tushunish elektron tijorat bilan muvaffaqiyat qozonish uchun muhimdir.

2. Elektron tijorat nima

Ushbu bo’limdan siz elektron tijorat nima ekanligini, elektron tijorat biznesining afzalliklari va kamchiliklari va boshqalarni bilib olasiz. Elektron tijoratning qisqacha tarixi sizga internetning keng miqyosda kengayishi elektron tijoratni sanoat sifatida rivojlantirish uchun zamin bo’lganligini ko’rsatishga qaratilgan.

3. Biznes rejasini yaratish

Elektron tijorat biznesini tashkil etish haqida o’ylaganingizda, biznes-rejani boshlang’ich nuqtangiz deb o’ylang. Ushbu reja sizning elektron tijorat biznesingizni quradigan poydevor bo’ladi. Biznes-reja bilan qoplangan asosiy tushunchalar uch toifaga guruhlangan: essentials, mahsulot haqida ma’lumot va investitsiya. Biznes-rejaga kiritilishi mumkin bo’lgan qo’shimcha tafsilotlar bu erda birinchi navbatda biznes-rejaga ega bo’lishning afzalliklari bilan birga kiritilgan.

4. Elektron tijorat uchun huquqiy qo’llanma

Elektron tijorat biznesingizni yuritishning huquqiy jihati mijozlar bilan munosabatlarni aniqlash va tartibga solishga yordam beradi. Bu sizga uzluksiz hamkorlik va potentsial muammolarni hal qilish bo’yicha ko’rsatmalar berishga yordam beradi. A alohida e’tibor tovar belgisini ro’yxatdan o’tkazish bag’ishlangan, foydalanish shartlarini belgilab, qaytarmoq va maxfiylik siyosati.

5. Elektron tijorat veb-saytiga ega bo’lish

Elektron tijorat veb-saytiga ega bo’lish aslida nimani talab qilishini bilib oling. CMS platformasini tanlashdan tortib, haqiqiy sayt sahifalarini, do’kon va mahsulot sahifalarini, xarid qilish savatiga, yuk tashish usullari va to’lov shlyuzlarini loyihalashtirishgacha, ushbu bobda elektron tijorat veb-saytini o’rnatishdan oldin kerak bo’lgan hamma narsa mavjud.

6. Elektron tijorat platformasini tanlash

Elektron tijorat platformasi-bu sizning onlayn-do’koningizni boshqarishda yordam beradigan veb-sayt integratsiyasi. Bir nechta elektron tijorat platformalari mavjud va ushbu bobda bozorda eng mashhurlari va ularning har biri mavjud bo’lgan xususiyatlar keltirilgan.

7. Sizning biznes tanitish uchun qanday

Elektron tijorat biznesingizni rivojlantirish sizning ish oqimingizning ajralmas qismi bo’ladi. Ushbu bobda siz onlayn-do’konda sotishni oshirishga yordam beradigan bepul va pullik reklama qilishning turli usullari haqida bilib olasiz.

8. Sotishni oshirish strategiyalari

Ushbu bo’limda siz sotishni ko’paytirish uchun eng ko’p ishlatiladigan uchta strategiya haqida bilib olasiz. Shuningdek, natijalarni tezda olishni boshlash uchun ularning har biridan qanday foydalanish bo’yicha tezkor qo’llanmani olasiz.

9. Elektron tijorat SEO

Agar siz organik trafikni jalb qilmoqchi bo’lsangiz, mahsulot sahifalaringizni optimallashtirish muhim vazifadir. Shuning uchun elektron tijorat uchun SEO asoslarini tushunish siz diqqat qilishingiz kerak bo’lgan vazifalardan biridir. Kalit so’zlarni o’rganish, sayt tuzilishi, saytdagi SEO va havolalarni yaratish elektron tijorat nuqtai nazaridan tahlil qilinadi va ulardan organik ko’rinishni va trafikni yaxshilash uchun qanday foydalanish kerak.

10. Elektron tijorat SEO bilan umumiy muammolar

Elektron tijorat veb-saytini optimallashtirish jarayonida bir nechta muammolar yuzaga kelishi mumkin. Ikki nusxadagi tarkib, albatta, eng ko’p uchraydigan tarkibdir, ammo boshqa muammolar ham bo’lishi mumkin. Shuning uchun ularni va ular bilan qanday munosabatda bo’lishingizni bilish foydalidir.

11. Elektron tijorat uchun mobil SEO

Ushbu bobda siz veb-saytingizni mobil qurilmalar uchun optimallashtirish jarayonida tegishli jihatlar haqida bilib olasiz. Trafikning katta qismi mobil qurilmalardan kelib chiqqanligi sababli, kursning ushbu bo’limi veb-saytlarni optimallashtirish va foydalanuvchi tajribasini yaxshilash jarayonida juda dolzarbdir.

12. Onlayn Bozorlarni O’rganish

Foydalanish va sizning mahsulotlari mavjud mijozlar uchun mavjud qilish uchun kuch qulaylik ko’pincha odamlar onlayn bozorlarda sotish uchun qaror nima sabablari bor. Bozorlar va o’zingizning elektron tijorat veb-saytingiz o’rtasidagi farqlardan tashqari, siz eng mashhur onlayn bozorlardan ikkitasi bo’lgan Amazon va eBay-da sotish haqida bilib olasiz.

13. Mijozlarni Tushunish

Mijozlarni tushunish, ularning foydalanuvchi tajribasi va sotib olish jarayoni sizning biznes strategiyangizni takomillashtirish va sotishni keskin oshirish uchun juda muhimdir. Ushbu bobda, siz ham mijozlar va xaridor shaxsi turlari haqida bilib olasiz.

14. Elektron Tijorat Lug’ati

Ishlatilgan atamashunoslikni ba’zi sizga notanish bo’lishi mumkin, bu bobda kursni tushunish uchun tegishli atamalar haqida batafsil ma’lumot taqdim etadi, shuning uchun.

15. Anketa

Siz ushbu anketa bilan elektron tijorat haqidagi bilimingizni mustahkamlaysiz. Featuring 50 bir necha-tanlov savollar, albatta, bu segment siz bu albatta qoplangan eng muhim tushunchalar e’tibor yordam beradi.

16. Xulosa

Kursning ushbu bo’limi mavzuni elektron tijorat biznesi siz uchun bo’ladimi-yo’qligini tahlil qilish bilan yakunlaydi. Bundan tashqari, onlayn marketingni o’rganish elektron tijorat bilan muvaffaqiyatga erishish uchun juda muhimdir.

One thought on “Yangi boshlovchilar uchun elektron tijorat-eMarketing

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.